استاندارد ASME B16.34 2013

استاندارد ASME B16.34 2013
سوپاپ ها
استاندارد ASME B16.34 2013

استاندارد قوانین مشخص شده ای است که هم می تواند به صورت جهانی و فراگیر و هم به شکل منطقه ای و ناحیه ای استفاده شود. اولین فعالیت های محسوس در این زمینه در اواخر قرن نوزدهم در ایالات متحده  شکل گرفت و با توسعه بخش های صنعتی شکل وسیع تری به خود گرفت.

در ایالات متحده موسسات مختلفی مانندانجمن صنعت نفت ، انجمن مهندسین مکانیک، انجمن آزمایش ها و مواد، انجمن جوشکاری و … استاندارد های مختلفی را در زمینه های کاری خود تدوین کرده و طی سالیان اخیر و با توسعه صنعت استاندارد های مذکور را بهینه کرده اند. انجمن مهندسان مکانیک آمریکا (American Society of Mechanical Engineers) و به اختصار به آن ASME گفته می شود، یک انجمن علمی مهندسی با تمرکز در زمینهٔ مهندسی مکانیک است. این انجمن در سال ۱۸۸۰ برای تدوین استاندارد دیگ های بخار بنیان گذاشته شد. امروزه این موسسه در راستای اهدای کمک مالی، برای توسعه تکنولوژی و توسعه نیروی انسانی به منظور بهبود افزایش کیفیت زندگی بشر فعال است. این موسسه یکی از بزرگترین ناشران مجلات علمی و تخصصی بوده و همه ساله تعداد زیادی همایش تخصصی و حرفه ای در زمینه های مختلف مهندسی مکانیک برگزار می کند.

ASME بیش از ۱۳۰٬۰۰۰ نفر عضو در ۱۵۸ کشور دنیا دارد. کتاب پیش رو استاندارد ASME B16.34 2013 است که در این بخش به سوپاپ های فلنج و شیاردار شده و لبه دار شده در انتهای جوشکاری می پردازد.

آیا مقاله برای شما مفید بود ؟
5/rateraterate
3
2 نظر ثبت شده
  • دانلود فقط با IP ایران امکانپذیر است. در صورت عدم مشاهده باکس قرمز رنگ دانلود، VPN خود را خاموش نموده و صفحه را رفرش کنید.

  • پسورد فایل فشرده : www.iran-mavad.com

دانلود استاندارد ASME B16.34 2013
10.5MB PDF

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • وحید 1400 مهر 02 جمعه

    لینک دانلود خراب است

    آیا برای شما مفید بود
    • امیرمحمد دارابی 1400 مهر 03 شنبه

      ممنون از نظر شما
      لینک مربوطه اصلاح شد

      آیا برای شما مفید بود