فلوچارت شناسایی نوع فولاد با استفاده از آنالیز شیمیایی

فلوچارت شناسایی نوع فولاد با استفاده از آنالیز شیمیایی

majlesi-identify flochart (final)_iran-mavad.com

شرح :  

فلوچارت شناسایی نوع فولاد با استفاده از آنالیز شیمیایی : دسته بندی انواع مختلف فولاد با ترکیب شیمیایی و خواصشان سالهاست توسط سازمان های تدوین استاندارد صورت می گیرد. مانند استاندارد EN اروپایی، ASTM و AISI آمریکا، JIS ژاپن، GB چین و بین المللی ISO. گاهی برخی انواع فولادها خواص مختلفی در استانداردهای مختلف دارند. برای مثال، فولاد نوع ۳۴CrMo4 در هردو استاندارد DIN و EN ذکر شده است. در استاندارد EN ، شش مشخصه(زیرگروه) برای آن ذکر شده است، درحالیکه در استاندارد DIN ، ده مشخصه (زیرگروه) ذکر شده است. این مشخصات گوناگون، خواص کششی مختلفی برای این فولاد ذکر می کنند که دلیل آن عملیات ترمومکانیکی مختلف اعمالی در پروسه ساخت است. اگر شما نمی توانید کلید فولاد را همراه خود داشته باشید و می خواهید تنها با در داشتن یک برگ از نوع فولادی که در دست دارید مطلع شوید به شما توصیه میکنم که این فایل کم حجم را دانلود کرده و از آن بهره ببرید. به راحتی و بدون نیاز به تخصص زیاد شما می توانید با جواب های بله و خیر به نوع فولاد خود دست یابید. 

قالب بندی : PDF

تعداد صفحات : ۲

حجم : ۷۹۳KB

لینک دانلود

 مشاهده مطالب مرتبط
آیا مقاله برای شما مفید بود ؟
5/raterateraterate
3.77
2 نظر ثبت شده

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

  • محمدرضا سلطان محمدی 1395 فروردین 30 دوشنبه

    با تشکر از زحمات تهیه کنندگان این چارت لطفا پیگیری کنید اساس تنظیم فلوچارت چه مرجع یا استانداردی هست. چون ایرادات بسیاری داردو به نظر من صحیح نیست منتشر گردد.
    در صورت تمایل به تهیه کنندگان محترم بفرمایید تا با ایمیل من ارتباط بگیرندتا به تفصیل ایرادات را بیان نمایم و دوستان پس از اصلاح بازنشر را انجام دهند..

    آیا برای شما مفید بود
    • بهنام محربی. 1399 مهر 24 پنجشنبه

      درود و عرض ادب و احترام.استاد گرامی ضمن تشکر از جنابعالی بابت مطالعه و بررسی چارت.خواهشمند است در راستای رفع ایرادات چارت وکمک به عزیزان استفاده کننده جهت بهبود و رفع ایرادات چارت لطفا ایرادات موجود را به تفصیل بیان فرمایید تا ان شاا…با همکاری و کمک جنابعالی مجددا اصلاح و انتشار یابد.با کمال تشکر.

      آیا برای شما مفید بود